HEALTH & SAFETY

Η ασφάλεια και η ευημερία των ανθρώπων, των πελατών και  των συνεργατών μας είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας και συμβαδίζει με μία από τις βασικές αξίες μας, τη Φροντίδα για τη Ζωή.

Το ξενοδοχείο μας τηρεί πιστά όλα τα υποχρεωτικά και προαιρετικά μέτρα που προβλέπονται από τη νομοθεσία για την πρόληψη μετάδοσης του COVID-19 και έχει καταχωρήσει το σχετικό σχέδιο δράσης στην ειδική πλατφόρμα του ΞΕΕ. Επιπλέον, διαθέτει ειδικά πλεονεκτήματα που μας επιτρέπουν να κάνουμε τη διαμονή σας ακόμη πιο ασφαλή.
Ειδικότερα: 
 
HIGHLIGHTS

Απολυμαντικά: Έχουν τοποθετηθεί συσκευές αντισηψίας/απολύμανσης σε κάθε όροφο, πριν μπείτε στο ασανσέρ και σε πολλά  διαφορετικά σημεία της υποδοχής και των κοινόχρηστων χώρων προς χρήση από εσάς.

Κλιματισμός: Όλα μας τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι διαθέτουν ανεξάρτητες μονάδες κλιματισμού, με ειδικά φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων, εξασφαλίζοντας την ανανέωση αέρα απευθείας από το εξωτερικό περιβάλλον.

Αερισμός:
  • Δωμάτια: Σε όλα μας τα δωμάτια εξασφαλίζεται φυσικός εξαερισμός. 75 από αυτά διαθέτουν μπαλκόνια και μεγάλες μπαλκονόπορτες και τα υπόλοιπα μεγάλα παράθυρα. 
  • Roof-Top Bar Restaurant: Με θέα την Aκρόπολη μπορείτε να απολαύστε το δείπνο σας ή το ποτό σας στο φυσικό αέρα.
  • Polis life cafe: Μπορείτε να απολαύσετε καφέ ή φαγητό στον εξωτερικό του χώρο, μέσα στο σφυγμό της πόλης, ή στον εσωτερικό με ανοιχτή τη τζαμαρία, τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις.
  • Εστιατόριο: Με περιμετρικό μπαλκόνι γεμάτο λουλούδια, απολαμβάνετε το φαγητό σας με φυσικό αερισμό.

ΓΕΝΙΚΑ

Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ): Τα μέλη του προσωπικού μας είναι έτοιμα να σας υποδεχτούν, με όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας - μάσκες, γάντια και ρόμπες (όπου απαιτείται)- για την ορθή χρήση των οποίων έχουν ειδικώς εκπαιδευτεί.

Απολυμαντικά: Γνωρίζουμε πως τα γάντια δεν αρκούν εάν δεν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής, για αυτό έχουμε τοποθετήσει απολυμαντικά υγρά σε πολλά σημεία των χώρων προετοιμασίας προς συνεχή χρήση από το προσωπικό μας.

Εκπαίδευση προσωπικού: Όλα τα μέλη του προσωπικού μας έχουν εκπαιδευτεί επισταμένως και εκπαιδεύονται σε διαρκή βάση, στην εφαρμογή των κοινών μέτρων υγιεινής (πλύσιμο χεριών, τήρηση αποστάσεων αποφυγή χειραψιών), των ειδικότερων μέτρων που αφορούν στο πεδίο  αρμοδιοτήτων τους και έχουν ενημερωθεί για τα μέτρα που πρέπει να τηρούνται από όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί στην αναγνώριση ύποπτων κρουσμάτων και στις ενέργειες που πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή,  σε περίπτωση εμφάνισης τέτοιου κρούσματος με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Έλεγχοι και συντηρήσεις: Στο ξενοδοχείο μας γίνονταν καθημερινές συντηρήσεις στα συστήματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κλιματισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας. Εν συνεχεία, πραγματοποιήθηκαν όλες οι ενέργειες και όλοι οι έλεγχοι που προβλέπονται από τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ και των λοιπών αρμόδιων αρχών στα συστήματα αυτά και έχουμε λάβει σχετικά πιστοποιητικά.

Συνεργάτες και προμηθευτές: Έχουμε ενημερώσει όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας, για  τα απαραίτητα πρωτόκολλα και μέτρα που πρέπει να τηρούνται.

Θερμόμετρο laser: Το προσωπικό μας θερμομετρείται καθημερινώς κατά την άφιξή του και γίνεται σχετική καταγραφή. Δειγματοληπτικοί έλεγχοι θερμοκρασίας γίνονται και στους φιλοξενούμενους.

GDPR: Για λόγους δημόσιας υγείας και σε συμμόρφωση με το πρωτόκολλο για τα τουριστικά καταλύματα, καταγράφουμε τα στοιχεία του προσωπικού και των φιλοξενούμενών μας (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης/αναχώρησης, τηλέφωνο, e-mail και διεύθυνση), τηρώντας πάντα τις σχετικές απαιτήσεις του νομοθετικού πλαισίου για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Ιατρός: Η μόνιμη συνεργασία μας με εταιρεία παροχής υπηρεσιών υγείας εξασφαλίζει την επίβλεψη της ορθής εφαρμογής των μέτρων και από ιατρό και την δυνατότητα παροχής ιατρικής φροντίδας 24/7.

RECEPTION

Check-in από τις 3 μ.μ. / Check-out μέχρι τις 11 π.μ.: Ο κανόνας αυτός είναι υποχρεωτικός για εμάς, προκειμένου να εξασφαλίζεται ο ενδελεχής καθαρισμός και η απολύμανση των δωματίων.

Key-cards: Aπολυμαίνονται είτε σε ειδικό δοχείο απολύμανσης είτε με τη χρήση ειδικών συσκευών απολύμανσης UVC.

Plexiglass: Έχουμε τοποθετήσει ειδικά διαμορφωμένα plexiglass που εξασφαλίζουν την ασφάλεια αλλά και τη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησής σας.

Αποστάσεις: Έχουμε τοποθετήσει ειδικές σημάνσεις στο πάτωμα για την τήρηση των αποστάσεων, τόσο στο frontdesk όσο και στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους.

Ηλεκτρονικό check-in: Μπορείτε να κάνετε τo check-in ηλεκτρονικά μέσω υπερσυνδέσμου που λαμβάνετε στο email σας ή με μήνυμα στο smartphone σας. Εναλλακτικά υπάρχει διαθέσιμο tablet για το ηλεκτρονικό σας check-in, το οποίο απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση.

Ηλεκτρονική τιμολόγηση και πληρωμή: Μπορείτε να πληρώσετε με ηλεκτρονικά μέσα και να σας αποστείλουμε με τον ίδιο τρόπο το παραστατικό διαμονής σας.

Πολιτική COVID: Η πολιτική του ξενοδοχείου μας σχετικά με τα ληφθέντα μέτρα στα ελληνικά και στα αγγλικά, είναι αναρτημένη στο site του ξενοδοχείου σε εμφανές σημείο της reception, σε άλλα σημεία και τις οθόνες ανακοινώσεων του ξενοδοχείου  και διαθέσιμη σε έντυπα για τους φιλοξενούμενούς μας.

Medical Kit: Υπάρχει ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, (γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser).

HOUSEKEEPING

Απολύμανση επιφανειών: Νιώστε ασφαλείς! Οι επιφάνειες στους κοινόχρηστους χώρους απολυμαίνονται ανά 60 λεπτά, με μεγαλύτερη έμφαση και συχνότητα σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά (όπως πόμολα, χερούλια, πλήκτρα ασανσέρ, επιφάνειες reception).

Απολύμανση δωματίων: Εφαρμόζεται στα δωμάτια ειδικό πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ. Μεταξύ αναχώρησης και παραμονής μεσολαβούν 24 ώρες ή απολυμαίνονται επισταμένως όλες οι επιφάνειες με συσκευή ατμού και απολυμαντικά. Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°) και ειδικά για υφάσματα απολυμαντικά.

Τηλεχειριστήρια: Τα τηλεχειριστήρια καλύπτονται με ειδική μεμβράνη ή κάλυμμα μιας χρήσης.

Αερισμός: Αερίζουμε επισταμένως το δωμάτιο με φρέσκο αέρα από τις μπαλκονόπορτες και τα παράθυρα που διαθέτουν όλα μας τα δωμάτια.

Καθαρισμός δωματίων: Δεν καθαρίζονται τα δωμάτια κατά τη διάρκεια της διαμονής, παρά μόνο εάν ειδικώς ζητηθεί από εσάς, σύμφωνα με σχετικό κανόνα που επιβάλλει το πρωτόκολλο για τα τουριστικά καταλύματα. 

Ιματισμός: Δεν αλλάζονται οι πετσέτες, τα σεντόνια και τα κλινοσκεπάσματα κατά τη διάρκεια διαμονής, παρά μόνο εάν ειδικώς ζητηθεί από εσάς, σύμφωνα με σχετικό κανόνα που επιβάλλει το πρωτόκολλο για τα τουριστικά καταλύματα. 

Διαλογή Λινών: Έχουμε λάβει από τον επιλεγμένο -για τις υψηλές προδιαγραφές λειτουργίας-συνεργάτη μας, εξειδικευμένο πιστοποιητικό τήρησης των μέτρων.  Η διαλογή των ακαθάρτων λινών γίνεται με χρήση ενδεδειγμένων ΜΑΠ (ρόμπα), αυτά τοποθετούνται σε κλειστούς σάκους με ειδική επισήμανση για τη μεταφορά τους στα πλυντήρια και το καρότσι εξυπηρέτησης απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση μεταξύ των δωματίων. Τα καθαρά λινά τηρούνται σε διαφορετικό χώρο από τα ακάθαρτα, με σχετική επισήμανση και τήρηση των κανόνων υγιεινής, όπως πάντα.

Εστίαση (F&B)

Πρωινό:
Ο μπουφές του γνωστού πλέον ελληνικού πρωινού μας, εξακολουθεί να λειτουργεί για εσάς, αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο:
Στην είσοδο του μπουφέ, πριν πάρετε το πιάτο σας και τα ειδικά συσκευασμένα μαχαιροπήρουνα σας, απολυμαίνετε τα χέρια σας με το απολυμαντικό υγρό που θα βρείτε εκεί.
Υπάρχουν προστατευτικά plexiglass γύρω από το μπουφέ και το σερβίρισμα γίνεται από το προσωπικό μας, με χρήση ΜΑΠ φυσικά.
Παραγγέλνετε το ρόφημά σας σε κάποιο από τα μέλη του προσωπικού μας.

Τραπέζια: Το τραπέζι σας απολυμαίνεται με την άφιξή σας. Στα τραπέζια μας δεν θα βρείτε τραπεζομάντηλα ή σουπλά, σύμφωνα με τις σχετικές υποδείξεις του πρωτοκόλλου για την εστίαση. Εάν χρησιμοποιήσουμε, αυτά θα είναι μίας χρήσης ή πλαστικά και φυσικά αλλάζονται ή απολυμαίνονται σε κάθε αλλαγή πελάτη.

Απολυμαντικά: Στα εστιατόρια μας θα βρείτε απολυμαντικό χεριών, όχι μόνο στην είσοδο και την έξοδο αλλά και πάνω στο τραπέζι σας κατά τη διάρκεια της παραμονής σας.

Μέτρα και εκπαίδευση: Έχουμε εκπαιδεύσει το προσωπικό μας και εφαρμόζουμε τον οδηγό επανεκκίνησης στη μαζική εστίαση του ΕΦΕΤ. Κατά την παρασκευή των γευμάτων μας, τηρούνται απαραίτητα οι κανόνες HACCP, όπως πάντα και επιπλέον η παραλαβή, αποθήκευση και διαχείριση των προϊόντων γίνεται με τη χρήση ΜΑΠ και λαμβάνεται μέριμνα ώστε να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μελών του προσωπικού.

Κουζίνα: Όπως πάντα, δεν επιτρέπεται η είσοδος στην κουζίνα ατόμων μη εχόντων εργασία. Σε περίπτωση που απαιτηθεί κάτι τέτοιο, γίνεται χρήση ΜΑΠ, που υπάρχουν διαθέσιμα στην είσοδο της κουζίνας.
Join us in
POLIS GRAND HOTEL
POLIS GRAND HOTEL ATHENS
28ης Οκτωβρίου 19 & Βερανζέρου 10
Αθήνα Αττική 104 32, Ελλάδα
Τηλ.: (+30) 210-52.43.156-9
Fax: (+30) 210-5233688
ΜΗ.Τ.Ε. 0206Κ014Α0272300
ΓΕΜΗ 122474501000
info@polisgrandhotel.gr
© 2024 POLIS GRAND HOTEL. All rights reserved.